How To Be A Forex Trader In Singapore


Forex Brokers i Singapore Ønsker å bli omtalt i denne meglerlisten Send en e-post til: brokersforextraders Ifølge Bank for International Settlements er Singapore det tredje mest aktive institusjonelle valutahandelssentret i verden. Det er også det nest største over-the-counter derivat handelssentral i Asia, og et ledende handelsvare derivat trading hub. En aktiv lokal børs fullfører den nødvendige infrastrukturen for å støtte et sunt handelsmiljø for lokale detaljhandel forex meglere. En rekke store firmaer har åpnet lokale kontorer for å støtte handel med forexforhandler som lokalbefolkningen har begynt å få interesse for dette nye investeringsmediet. Det er allment kjent at Singapore Dollar korrelerer tett med bevegelser i den kinesiske yuanen og fungerer som en proxy for de som ønsker å etterligne Yuan prisbevegelser. Som i alle investeringsgenrer er valget av megler din viktigste avgjørelse. Sikkerhet og sikkerhet står over listen over hensyn, og dette problemet krever at det er en aktiv finansiell regulator på plass. I Singapore leveres regulatoriske tjenester av Den monetære myndighet i Singapore (MAS), som er lovlig lov til å overvåke driften av bank, finans og forsikringsvirksomhet, inkludert meglerforetakets verdipapirhandlere. I de siste årene har MAS vært opptatt av nivået på tap som forbrukere har hatt i OTC-markedshandel, og som følge derav har det strammet innflytelse og marginkrav og andre reguleringsregler. Singapore-meglere er lisensiert som clearingmedlemmer i Singapore Exchange, men er sikre på at MAS vil komme ned hardt på noen tilbakevendende forex meglere lokalisert på fastlandet. Som det ofte er oppgitt, innebærer forex trading høy risiko. Kunnskap, erfaring og følelsesmessig kontroll er forutsetningene for suksess, og hver av disse tre faktorene krever en investering av tid på forsiden som nybegynnere ofte avviser til deres fare. Pålitelighet og omsorg må utøves først for å velge en forexmegler som oppfyller din tøffe liste over krav og gir også rikelig med pedagogiske materialer og praksis handelssystemer. Husk å sammenligne butikk, sjekk tilbake med din lokale regulator for å få klarhet om sikkerhet og soliditet, og sørg for å sjekke med andre forhandlere i ditt område. Pass på markedsføringskrav som synes å være gode for å være sanne. Du kan aldri være for trygg i dette området. Etter ditt valg, investere tidspraksishandelen på meglerens demosystem for å utvikle din handelsstrategi, få verdifull markedserfaring, og lær å kontrollere dine følelser når du åpner og lukker posisjoner. Å velge en kompetent forex megler fra de mange lokale og utenlandske valgene er aldri en lett oppgave. For å gjøre utvelgelsesprosessen enklere har vi opprettet følgende liste over de mest anerkjente og pålitelige meglerne i markedet, og mens det er umulig å være 100 trygt fra svindel og relaterte risikoer, vil tilbudene ovenfor avsløre de mange variablene som er til spill når velge en forex trading partner. OptiLab Partners AB Fatburs Brunnsgata 31 118 28 Stockholm Sverige Valutahandel på margen gir høy risiko, og kan ikke være egnet for alle investorer. Den høye innflytelsen kan virke mot deg så vel som for deg. Før du bestemmer deg for å investere i utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Ingen informasjon eller mening på dette nettstedet bør tas som en forespørsel eller tilbud om å kjøpe eller selge noen valuta, egenkapital eller andre finansielle instrumenter eller tjenester. Tidligere resultater er ingen indikasjon eller garanti for fremtidig ytelse. Vennligst les vår juridiske ansvarsfraskrivelse. kopi 2017 OptiLab Partners AB. All Rights Reserved. Forex Trading Singapore: Hvordan Bud-Ask Spread Works Når det kommer til valutamarkedet (Forex), er de fleste ikke kjent med hvordan Forex-transaksjoner finner sted. I motsetning til kjøp og salg av aksjer skjer ikke prosessen med Forex trading over en sentralisert utveksling som Singapore Exchange (SGX). I stedet kjøper markedsaktørene og selger valutaer gjennom det som kalles over-the-counter (OTC) markeder. For det finner kundene en pålitelig megler som gir dem tilgang til markedet og kjøper og selger valutaer gjennom dem. Forex Trading refererer til bytte av valutapar. For eksempel kan markedsdeltakere velge å handle amerikanske dollar (USD) for euro, hvis de tror at euroen vil gå bedre i forhold til USD i det lange løp. Siden det ikke er noen sentralisert utveksling som styrer endringen av USD for Euro (det vil si at du kan handle for disse valutaene uansett hvor du vil), eller andre valutapar for den saks skyld, kan kunder eller forhandlere velge å gå til en megler de stoler på å gi dem en konkurransedyktig pris og kvalitetstjeneste. For å starte Forex trading, må du forhåndsfinansiere en konto hos meglerleverandøren du har valgt. Meglere vil da gi deg innflytelse slik at du kan handle kontraktstørrelse som er større enn beløpet du har satt opp. For eksempel kan en 1000 forhåndsfinansiert konto tillate handelsmenn å få inntil 50: 1 innflytelse for store valutapar. Det betyr at en næringsdrivende kan ta opp en valutaposisjon på opptil 50.000. Budspørsmålsprosessen som Forex meglere gir til handelsmenn, ligner på hva du vil møte på en tradisjonell pengeveksler. For hvert valutapar som tilbys, vil det være en selg og kjøp kolonne. Dette indikerer prisene som Forex meglere som IG ville selge og kjøpe valutaene for. Prisene som er oppgitt av nettbutikker, er vanligvis live. Det betyr at de er i stand til å tilby mye mindre spredning, siden de oppdaterte oppdateringene tillater dem å foreta umiddelbare justeringer gjennom dagen sammenlignet med tradisjonelle pengevekslere som bare har en publisert rente hver dag. Beregning av transaksjonskostnad for budspørsmål Spread for Forex Trading Det er lett å bli forvirret over hvordan Forex-sitater skal leses. La oss prøve å forklare det på den enkleste måten. Valutoen foran (EUR) kalles basisvalutaen. Den andre valutaen som er oppført på baksiden (USD), kalles siteringsvalutaen. Kjøpsforsikringsverdiene som du ser, viser hvor mye det koster, i forhold til tilbudsvalutaen, for å kjøpe basisvalutaen. EURUSD Hva betyr det å selge1.08871Hvis du selger Euro, vil du motta USD 1.08871 for hver 1 Euro du selgerBuy1.08877Hvis du kjøper Euro, betaler du USD 1,08877 for hver 1 Euro du kjøperForbindelse0.000060.0001 1 Pip Forskjellen mellom salgs - og kjøpskursen kalles spredningen. I dette tilfellet er spredningen som IG tilbyr for EURUSD 0,00006, eller 0,6 pip, som er en av de laveste i markedet. Hvis du er kjent med Forex, vil du raskt innse hvor liten nettbasert spreads er, sammenlignet med det du er vant til å se fra banker eller pengevekslere, som lett kan være 100 eller flere pips for hver utvekslet dollar. For Forex Trading har handlende en tendens til å transaksere store mengder penger i hver handel. For eksempel, basert på 0,6 pip spredningen vi ser ovenfor, vil en 10.000 posisjon pådra seg en transaksjonskostnad på ca. 0,60. En 100 000-posisjon, også kjent som en standardkontrakt, ville medføre en transaksjonskostnad på 6. Ulike spredninger for ulike valutapar EURUSD-valutaparet er den hyppigst handlede valutapar i verden. Derfor er det fornuftig at spredningen for valutaparet er ekstremt konkurransedyktig. For ulike valutapar som er mindre likvide, vil de gjennomsnittlige spreadsene variere. Å oppsummere hva alt dette betyr. A) 1 Pip 0,0001, eller 0,01 B) Gjennomsnittlig Pip, 1,24 12.40, for hver 100 000 kontrakt C) 100 000 kontrakt vil kreve en margin på 2000 å åpne, forutsatt en innflytelse på 50: 1 I likhet med hvordan vi tar hensyn til megleravgift når som helst Vi beregner vår fortjeneste for aksjer, vi bør også være kjent med transaksjonskostnadene vi pådrar oss for Forex trading. En megler som gir deg en konkurransedyktig spredning over store valutapar ville være en til å se etter. Bortsett fra å bare se på spredningen tilbyr megleren, bør du også vurdere deres omdømme. Det er viktig fordi noen bestillinger du lager vil til slutt bli æret av megleren du brukte. Så sørg for at du håndterer en pålitelig megler. Les også: 5 Faktorer å vurdere før du åpner en Forex Trading konto Denne artikkelen ble sponset av IG. verdens nr. 1 CFD-leverandør (etter inntekt eksklusive FX, 2015). Alle synspunkter uttrykt i artikkelen er den uavhengige oppfatning av DollarsAndSense. sgA Omfattende intervju med Forex Trader fra Singapore Jeg har fulgt Forex Trader (grunnlegger av Forex Pip Trader bloggen) fra begynnelsen av hans bloggstart til i dag. We8217ve diskutert selv om våre mål, handelsstrategier og mulige samarbeid. I dag har jeg endelig klart å poste dette eksklusive og omfattende intervjuet med Singaporean Currency Trader etter noen planleggingsproblemer. Til tross for å være bare 20, har han hatt nesten tre års handel med utenlandsk handel og uten tvil tror han at han er på vei til å være en god forexhandler. Uten videre, ta en drink og lene deg tilbake mens du går gjennom dette og lær noe fra ham. 1. Hvor lenge har du vært trading valutaer Jeg har vært trading valutaer siden 2013, da jeg først gikk inn i høyere utdanning. Å ha en majoritet i regnskap, det utgjorde min interesse for finansmarkedene. Det var en nær venn av meg som introduserte valutahandel til meg mens jeg fortsatt lærte å handle aksjer. 2. Kan du gi oss litt bakgrunn i hvordan du begynte å handle og hvordan det evolvedchanged livet ditt Det var 2008 da jeg først fikk min iPhone. Det var en lager app forhåndsinstallert i telefonen, som fikk meg nysgjerrig på aksjer trading. I de neste 4 årene av livet lærte jeg faktisk mer om hvordan man verdsetter et selskap, spesielt ved hjelp av forhold, samt ved bruk av rabattkassaflödesanalysen som er en metode popularisert av den berømte Billionaire Investor Warren Buffett. Det har hatt en betydelig innvirkning på livet mitt, da jeg gikk fra ingen kjennskap til å være relativt godt kjent i dette markedet. Etter at jeg gikk inn i høyere utdanning, skiftet jeg sakte inn i valutahandel. Jeg ble introdusert til dette markedet av en venn, og ble også lokket av hvor flytende dette markedet var. Det kreves også mye mindre penger å komme inn på dette markedet, sammenlignet med aksjeporteføljen. Lige nå dreier livet mitt om valutahandel, og jeg håper å utvide porteføljen min også til aksjer, noe som krever langt mindre inngrep enn valutahandel. 3. Har du tenkt å handle forex for å leve? Absolutt ville jeg være mer enn glad for å handle for levende? Da jeg ser meg selv som en gründer, vil jeg også starte en virksomhet som roterer rundt finansmarkedene. Jeg vil også gjerne snakke og lære folk hvordan å handle forex også. Jeg håper at jeg har en sjanse til å trene deg en dag 4. What8217s din nåværende gjennomsnittlige returmåned de siste 12 månedene Etter å ha tapt i nesten et år har jeg trent meg selv til å være fokusert og mindre følelsesmessig under handel. Som sådan vil jeg si at jeg kan oppnå en avkastning per måned nå. 5. Kan du beskrive oppsettet på arbeidsstasjonen Da jeg ikke har et stort budsjett for øyeblikket, bruker jeg min laptop med en 15-skjerm til handel. Jeg har en 23 ekstern skjerm som jeg kobler til med et trådløst tastatur og en mus i løpet av dager når jeg vil se et større bilde av hele markedet. Personlig vil jeg anbefale handelsfolk å bruke en bærbar PC til å handle på grunn av mobiliteten den gir. Jeg elsker å gå til luftkondisjonerte steder som er rolige og bytte markeder. Det gir meg en følelse av frihet 6. Hvilken kartingstjeneste bruker du De fleste forexhandlere bør være oppmerksom på programvaren kalt Meta Trader 4 eller MT4 for kort. Jeg bruker bare denne programvaren til diagrammene mine. Det er bra og pålitelig. Den leveres med mange indikatorer og funksjoner. For handelsfolk som er interessert i automatisert handel, støttes den også på denne plattformen. 7. Hva er dine favoritt valuta par å handle Jeg handler primært AUDUSD, GBPUSD og USDJPY. Grunnen til at jeg handler Aussie Dollar skyldes stabiliteten. Som Kina er Australias største økonomiske handelspartner, er Aussie veldig følsomt overfor utgivelser av kinesiske økonomiske data. Men fordi Aussie er mye mer flytende enn CNH, valgte jeg derfor å handle det over den kinesiske motparten. GBPUSD ble valgt fordi den er svært lik EURUSD. Det elsker vanligvis store trekk og er vanligvis i handel i en bestemt retning. Euro var et stort avslag for meg fordi det er for mange økonomiske data fra flere land å følge. USDJPY har vært populært blant nye handelsmenn på grunn av sin enkelhet. Med BOJs intervensjon om å deflatere yenen, går det lenge på dette paret en sikker-vinn-ting, i hvert fall for nå. Analytikere forventer at yenen nå 135 ved utgangen av 2016. 8. Hvor mange timers dag bruker du valutahandling Jeg bruker vanligvis ca 2 timer om dagen for å se på diagrammene. Ikke hele tiden blir brukt sitter foran datamaskinen for å gjøre det. Når jeg bruker MT4-appen på smarttelefonen, har den gitt meg mulighet til å gå enda mer mobil enn en bærbar datamaskin, derfor vil jeg anslå meg til å tilbringe 2 timer om dagen på skjermen. Faktisk ville jeg nok bruke bare 30 minutter foran datamaskinen min til å gjøre det. 9. Beskriv din beste handel, hvilket valutapar, hvorfor du plasserte det, og hvor mye fortjeneste gjorde du Min beste handel var faktisk en vare. Som vi alle vet at oljeprisene har gått ned, tok jeg en innsats at det ville at prisene ville sprette tilbake. Jeg lagde en lang handel på det og jeg tok en 1000 fortjeneste. 10. Hva var din største feil noensinne? La mine følelser ta over hva som er i hodet mitt. Mange vellykkede handelsmenn har sagt det, og jeg kan ikke understreke hvor viktig dette er. Å være emosjonell vil gjøre deg enda mer så på slutten av dagen. Hver handelsmann må forstå at tap er vanlige og så lenge vi handler i henhold til våre planer, ville vi definitivt være lønnsomme på slutten av dagen. 11. Når du handler, bruker du teknisk analyse, grunnleggende analyse eller en kombinasjon av begge. Så mye som jeg er en teknisk handelsmann, tar jeg notat viktige økonomiske pressemeldinger fordi dette er tiden da markedet begynner å piskes og ta alle ut av markedet. Men annet enn når det er nyheter, vil jeg bare handle med teknisk analyse. 12. Hvordan klarer du risikoen Jeg styrer risikoen min ved å bruke en kalkulator for stillingsstørrelse for å beregne mengden mye jeg må ta hver gang jeg vil legge handel. De tar hensyn til valutaparet som du handler, stopper tapnivå og mengden risiko jeg vil ta. Jeg anbefaler sterkt alle handelsmenn som ønsker å lykkes med å ta ikke mer enn tre risikoer for hver handel plassert. 13. Hvilke leksjoner har du lært som har hjulpet deg med å finne lønnsomme handler, og hold tapene relativt små. Følg din handelsplan. Det er nummer 1-leksjonen jeg har lært i løpet av årene med handel. Nummer 2-leksjonen som jeg ønsker å forkaste til handelsmenn der ute, ville ikke være følelsesmessig. Det gjør ingenting annet enn å ødelegge din handels karriere. 14. Er du enig i at forex trading er mer risikabelt enn handelsaksjer Hvorfor er jeg ikke enig med den utsagnet. For meg er risikoen et resultat av uvitenhet. Jeg er sikker på at en vellykket Forex Trader trading aksjer kan miste så mye penger som en aksjehandler trading Forex hvis han ikke vet hva han gjør. Tilsvarende vil jeg ikke si at opsjoner og futures er mer risikofylte enn forex eller aksjer. Kunnskap er makt. 15. Hvilke indikatorer har du funnet mest nyttige som Slow Stoch, Fibonacci, ADX, RSI, etc. Personlig bruker jeg ikke mye indikatorer til handel som jeg tror på prishandling. Imidlertid bruker jeg Fibonacci-verktøyene for projisering av retracement av priser samt utvidelser. Mens jeg ikke fordømmer handel med indikatorer, anbefaler jeg handelsmenn å lære mer om prishandlingshandel. Jeg tror at de er den mest effektive og effektive måten å lønnsom handel på. 16. Hva er noen av dine favorittressurser for å lære om og følge Forex-markedet Et av nettstedene jeg vil anbefale, ville være babypips. Det er en flott nettside for hver handelsmann, amatør eller erfaren for å lære mer om forex trading. Du vet aldri hva du kan lære derfra Et annet nettsted jeg vil anbefale er mitt eget nettsted (FOREX TRADER FOREX TRADER). Jeg oppdaterer nettstedet mitt ofte for at leserne skal vite mer om min handelsopplevelse. Du kan definitivt finne ut mer om min handelsopplevelse fra nettstedet mitt 17. Hva føler du som en valutahandler at nye handelsmenn som begynner i markedet, bør fokusere på Lær dynamikken i markedet. Forstå hvordan pris handling virker. Når du har mestret og forstått hvordan prishandlingen fungerer, kan du begynne å handle med en demo-konto. Når du får tak i det, må du begynne å handle ved å bruke live-kontoer. Det er her din disiplin kommer til handling. Stol på meg, hver ny handelsmann mener at de kan klare sine følelser, men oftere enn ikke, det tar noen handelskonto å gjøre det. Du må slutte grådighet og frykt for å forstyrre dine handelsbeslutninger. Hvis du kan beherske dette, så uansett hvor lønnsomt din handelsplan er, vil du likevel miste penger på slutten av dagen. Så hva tror du Vil han være så vellykket som hans piercing lidenskap i handel Hilsen, Den uavhengige abdianske Du har kanskje savnet disse: Slutt juli 2016: 8216 Hvor det globale markedet er heading8217 Fra en 22 år gammel FX TA Trader Secondary Menu

Comments